Todellakin viikonlopusta tähän päivään,eli tiistaihin,me ollaan oltu mökillä ja nautittu.Eilen toki poikkesimme täällä kotona senverran,että kävin Emmin ja Väpän kanssa hallilla.Väpä oli mukana jotta vaari saa mieluista tekemistä,tuntee olevansa tärkeä kun pääsee mukaan.Treenit ei Väpän kohdalla ole enää mitään kovia.Kovasti Väpä tykkää tehdä putkea ja Aa:ta,niitä piti tehdä uudestaan ja uudestaan iloinen ilme suloisella nassullaan.Ihanaa kun Väpä on vielä niin elinvoimainen :).Emmi taas nauratti minua siellä.Nauratti siksi kun minun oli täysi työ pysyä sen mukana radalla.Aloin siinä yhdessä vaiheesa nauraa kun Emmi meni tuhatta ja sataa siellä minun edelläni ja oli aivan sama juoksinko minä mukana tai en.Emmi meni radan alusta loppuun asti yksin ja ihan oikein.Minä vain huutelin esteiden nimiä ja juoksin perässä.Minä olin vasta viidenneksi viimeisellä esteellä kun Emmi meni jo viimeisen hypyn.Sen jälkeen se tuli luokseni iloinen ilme naamallaan,täynnä intoa ja oli aivankuin se olisi todennut:se oli KIVAA.Tehdään sama uudestaan.Sanoinkin Emmille,että mitä sinä minulla teet  tuolla radoilla,sinähän pärjäät ihan hyvin yksinkin.Olen tällä hetkellä hyvin tyytyväinen ja onnellinen.Ja suurin syy tähän olotilaani ovat nuo kolme ihanaa parsoniani.Ne ovat antaneet minulle niin paljon hyvää viime aikoina,että on ollut niin helppo antautua ihan täysillä rentoutumiseen ja"lunkisti"ottamiseen.Voiko olla ihanampaa aamuherätystä kuin Emmin iloinen naama ja sen iloinen aamuhäslinki tyyliin:,hei kaikki on hereillä,kiva,kiva,hei mennään jo!!Kamut hei mennään jo!!!Ei myöskään ole mitään niin ihanaa asiaa kuin Väpä-vaarin nautinnolliset kellimiset sängyllä ja leikkiinkutsumiset..Tuosta tulee hyvä olo sillä tietää tuosta,että Väpä voi hyvin.Sekä Cosmon hassut tempaukset tuolla ulkona kun se menee tuhatta ja sataa ympäri pihaa iloinen virne naamallaan :)TÄÄLLÄ VIDEO Cosmon menosta(akku kamerasta loppui,siksi video jäi kesken hieman)Myöskin tuo on erittäinkin ihana asia josta tulee hyvä olla.Kuten Emmin Tarja kasvattaja sanoi omassa päiväkirjassaan:Olen onnellinen ja ylpeä näistä koiristani ,niin minun on ihan pakko todeta sama asia.Olen todellakin onnellinen,ylpeä ja kiitollinen noista kolmesta ihanasta parsonistani.Kun niillä on asiat hyvin,silloin minullakin on ja pystyn nauttimaan omasta elämästäni täysillä.Kun Milla kuoli,olin mennä perässä,se otti koville selvitä tuosta.Mutta nuo pojat!Ne veti minut ylös sieltä synkkyydestä,Väpä jopa tuli syliini istumaan kun tulin koneelle(ei Millan eläessä sitä tehnyt,sekun oli Millan paikka,istui aina sylissä kun olin koneella),tuli syliin,nuolaisi kasvojani aivankuin sanoakseen:Minä olen tässä äiti,ei hätää,minä olen tässä.Cosmo parhaansa mukaan lohdutti myöskin.Kun Emmi tuli maaliskuussa 2007 alkoi elämäni valaistua aina vaan enemmän ja enemmän.Tuo pieni kultainen tyttö!Miten se voikaan olla ihana!!!Ei päivää etteikö se aloittaisi sitä iloisella olemuksellaan,iloisilla touhuillaan,hyväntuulisuudella.Joka päivä tuo tyttö tuo ilonaiheita päiviin,synkimpiinkin.Meidän aurinkomme.Väpää Emmi palvoo,Vaari onkin oikeutettu palvontaan,Cosmo on Emmin remukaveri,sen kanssa peuhataan niin,että tanner tömisee.Joka ilta,päivä ja varsinkin yö(ellen ole töissä)kuitenkin kaipaan vieläkin Millaa ja öisin suru ottaa vallan ja itken ikävääni.Aamulla kun näen Emmin aurinkoisen naaman joka loistaa siinä kasvojeni edessä ja Emmi herkemättä tuijottaa,että koska äiskä osoittaa heräämisen merkkejä ja kun avaan silmäni,näen Emmin joka nauraa!!Ja aivan kuin se sanoisi,ai sä heräsit,kiva,mennään jo,hei pojat heräkää,mennään jo,silloin minä sanon hiljaa mielessäni:Kiitos!Ja sillä tarkoitan juuri kaikkea tuota ihanuutta mitä Emmi ja pojat antaa minulle.Kun katson Emmin touhuja,en voisi onnellisempi enää olla tuosta tytöstä.Nämä päivät nuo ihanat koirat ovat olleet niin valtavan suloisia ja hyväntuulisia,että siksi tässä nyt tällaisia kirjoittelen.Oli ihan pakko laittaa ylös kaikki tämä,Jakaa muidenkin kanssa :)