Väpä oli mukana taas jotta tuntee itsensä tärkeäksi ja mieli pysyy virkeänä.Siis...Olen sanaton ton Emmin menon suhteen!!Se on NIIN hyvä!Nyt se meni siellä kaukana edelläni,mutta silti se kuunteli ohjaustani ja me teimme monta virheetöntä rataa.Jos virheitä tuli,oli se minun vika.esim kun minun piti lähdössä sanoa:Paikka,sanoinkin vahingossa:Hyppy ja Emmi lähti.Ei tuosta voi koiraa syyttää.Sanoin puomi Aan sijaan ja Emmi meni puomille.Ei tuostakaan voi koiraa syyttä.Kun minä taas olin oikeissa esteissä,niin avot!!Jopa kepit meni nyt siltä minun vaikeelta puolelta,siis ohjasin ne ihan huomaamattani siltä minulle vaikealta puolelta ja tyttö pujotteli ne kuin vettä vaan.Yleensä se jää katsomaan,et häh,mites sä siellä puolella olet.Nyt vahingossa jäin sille puolelle joka on minulle vaikee ja Emmi pujotteli ne tuosta vaan.Minulle vaikee on muiden helppo ja mulle helppo on muiden vaikee puoli.Kaikki aina ihmettelevät,että miten se noin on.En vaan tiedä,näin on ollut kaikkien koirien kanssa,että pujottelu sujuu multa parhaiten siltä puolelta joka muille on se vaikea,ns väärä puoli.Tänään alkoi minun kisajalkaa oikein kunnolla vipattaamaan kun meni niin hyvin.Tuli sellainen olo,että vitsit,mun pitää päästä nopsaan Emmin kanssa kisaamaan.Lopussa kuvia siitä kun meillä kontaktitreeneieissä oli myöskin eräs pikku osallistuja.Illalla tuo osallistuja kökötti vieläkin Aa:lla kun menin vetämään ryhmilleni harkat.Oli muuten hyvät treeni heilläkin.Vitsit,että mulla on hyviä oppilaita!!Mörkö villakoira se vaan jatkaa kehittymistään ja alussa kun tuli,oli edellisessä ryhmässä agilityinto täysin lopahtanut ja nyt tekee upeita ratoja.Ja Leena,Cecilia villakoiran ohjaaja tekee omia upeita ohjausliikkeitä radoilla tuosta vaan.Omilla tarkoitan sitä,että ratkaisee itse hyvin tilanteet joissa se ennalta sovittu ei onnistunutkaan ihan täysin.Oli upeet treenit tänään kaikkien suhteen.Ja nyt ne kuvat:
1782484.jpg

1782486.jpg

Rohkee on,on ihan Emmin jalan takana
1782489.jpg
Mikä perhana sää olet?Ja mitä sää siinä kökötät?Mee muualle :D
1782491.jpg