Olen sanaton :).En voisi tyytyväisempi olla treeneihin kuin mitä nyt olen.Ei yksinkertaisesti se ole mahdollista sillä niin HYVIN meillä meni.Otin sylikäännöstä,kahdeksikkoa kahdella hypyllä(tosta Emmi tykkäsi)kolmen hypyn suoraa samalla tavalla kuin sunnuntain treeneissä ja vautsit,että meni hyvin tuokin.Sitten vaan juostiin niin lujaa kun päästiin 4 hypyn suoraa päästä päähän.Hypyt oli kunnon välimatkoilla.Sanoin hyppy aina kun Emmi hyppäsi hypyn ja toi toimi.me löydettiin yhteinen sävel,yhteinen käskytyssävel :DSiis sanoin hyppy kun Emmi oli hypyn päällä..Toimi,siis uskomattoman hyvin toi toimi.Tuon jälkeen meillä meni kerta kerran jälkeen aina vaan paremmin..Eli jotenkin vaan tuo harjoitus oli piste iin:n päälle.En tiedä itsekkään mikä siinä oli niin hyvää,että se sai Emmiin oikein ahaa elämykseen.Näki oikein,että Emmi nautti ja meillä synkkasi tosi hyvin tuolla harjoituksella.Vaikee selittää..Olisi pitänyt jokaisen lukijan olla näkemässä mitä tarkoitan ja millaista se meno oli.Tunsin vaan,että me tehtiin yhdessä ja me oltiin yhtä tuolla suoralla ja tuolla harjoituksella.Meni niin uskomattoman hyvin,tuli hyvä fiilis tuosta harjoituksesta molemmille.Toimi paremmin kuin se mun tykitys käskytys nyt kyllä.eli ei tykitystä,vaan hyppy aina hypyn päällä vasta,jotenki toi nyt taas toimi paremmin,meno oli sujuvampaa ja paljon paremmin hallittavissa.Siihen tuli sellainen rytmi siihen menoon.Ne hypyt oli kauniita :)Vaikee selittää :D.hitsit!Oon niin ylpee nyt ja iloinen tosta menosta :)Seuraava rata meni meinaan todella hyvin.Radalle otin hypyn,siitä putkeen,joka oli hypystä oikealla,siis käännyttiin oikealle putkeen,sieltä suoraan hypylle,käännös tulo suuntaan A.lle,kontaktit ja kaikki meni nappiin,A:lta hyppy takaa ja kolmen hypyn suoralle siitä,lopussa verkkokepit.Tuosta radasta voin sanoa,että olen sanaton.Meni niin hyvin.Tuo rata tuli tuon 4 hypyn hyppysuoraharjoituksen jälkeen.Oli eka tuon mittainen rata Emmillä :),9estettä :)Kokeilin sitten vielä ne punaiset uudet kepit Emmin kanssa.Olen ne tehnyt aiemminkin,mutta olen aina joutunut peruuttamaan ne.Nyt hämmästyksekseni sain todeta,että jösses,nehän meni tosta vaan ja kunnon vauhdilla eikä mun tarvinnu peruuttaa enää :).Kiitos verkkokeppien :).puomi varmistettin,eli sekin käytiin läpi.ja maksi muuri :D.Likka meni maksi muurin,oli palikatkin vielä siellä päällä ja niidenkin väliin jäi ihan hyvin tilaa.Eikä edes paljoo ollu vauhtii.En ollut kyllä ottamassa sitä :Dpaljon pintelileikkii oli kanssa,eli juoksin pintelissä kiinni olevan Emmin kanssa ympäri hallia,ja hauskaa oli :)