Tulin töistä aamulla enkä kuvitellut rappujen olevan jäässä ja nin siinä kävi,että lensin suorilta jaloiltani selälleni,lyöden selän rapun reunaan sillä seurauksella,että ilmat pihalle hetkeksi.Raahauduin sisälle jotenkuten siitä sitten.Emmi rassukka säikähti tapahtunutta niin,että oli pari tuntia aivan"pihalla".Se katseli minua vaan ihmeissään ja vahti minua,että en vaan satuta itseäni ja,että olen okay.Se ei nähnyt kaatumistani,mutta se näki kun raahauduin sisälle ja se tiesi,että nyt ei äidillä ole asiat kunnossa.Varmasti tositilanteessa ei jättäisi omistajaansa,vaan pysyisi vierellä.Tuon parin tunnin ajan Emmi todellakin vahti minua,se oli kuin varjo koko ajan lähellä ja seuraili minua.Pari tuntia meni ennenkuin sain itseni taas jotenkin toimimaan.Pojat kävi katsomassa minua kun sisälle raahauduin ja katsoivat,että jaahas..äiskä on pipi,mennään pois ettei häiritä :D ja menivät takaisin nukumaan.Sain soittaa Jukalle töihin,oli ennen minun kotiin tuloa lähtenyt aamuun,että tuletko auttaan hieman,akka toimintakyvytön.Hän pystyi tulemaan sillä perjantaisin on portilla tuplamiehitys.Hoiti sitten koirat siihen kuntoon,että pystyin hieman rauhoittumaan.Nukkumisesta ei nyt tule mitään,illalla pitäisi halille mennä vetään treenit 18:00-20:30.saapi nähdä miten akan käy.Nyt selkä vihloo ja minulla on hieman paha olo.Löin alaselän munaisten kohdalta,siksi mnulta meni ilmat pihalle hetkeksi.