keskiviikko, 1. elokuu 2007
Yllättäen töihin.....
Äitini ylisti koiria kovasti aamulla,että miten voikaan olla noin helppoja koiria.Olivat kuulemma olleet kuin enkeleitä koko poppoo :O)Lisäksi hän kovasti kehui sitä,että koirat eivät turhia haukkuneet.Ulkona oli ollut meteliä,yöllä oli avoimista ikkunoista ääniä sisään tulvinut ja silti haukut olivat olleet ihan hiljaa :)Ihania pikku palleroita.Pihallakin oltiin oltu ihan hiljaa ja vaikka äidin miesystävä oli sitten myöskin yllättäen tullut käymään,niin ei oltu silloinkaan mitään meteliä nostettu vaikka ovelta oli kuulunut meteliä hiukan.Normaalia ovesta sisääntulo ääniä.
Äiti kovasti piti "lapsenvahtikeikastaan"Ja koirat aamulla olivat erittäinkin pahoillaan siitä,että äitini lähti,heillä oli tainnut olla kivaa :)
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.