meinaan,että mä olen YLPEE tosta meitin likasta!Siis ihan aikuisten oikeesti olen siitä erittäin ylpeä,onnellinen ja kaikkee muuta positiivista juttua :o)Syy hehkutukseeni on se,että olimme taas mätsärissä Inkoossa tällä kertaa.Mukana oli Emmin veljet Rasmus ja Tintin ja pikku Tuiskukin,ja pentutokosta Emmin suuri rakkaus dopperi Pyry :o)Me parikisassa kilpailtiin tuomarin oma kasvattamaa rotua vastaan,eli bulmastiffia, joka olikin oikea näyttelykonkari,eli kiertänyt paljon näyttelyitä ja siksi meni niin upeasti ja esiintyi kuin unelma :)Eli me ei "hävitty" ollenkaan huonolle koiralle sillä tästä kisakumppanista tuli koko näyttelyn kolmanneksi kaunein.Vähän varmaan sekin sitten vaikutti,että oli tuomarin oma kasvattama rotu,eli se ehkä siksikin miellytti tuomaria enemmän ja se sai punaisen.Mutta ihan oikeesti sanottuna,niin kyllä se kilpakumppani oli upea koira :)Ja se kertoo jo siitä paljon,että oli koko näyttelyn kolmanneksi kaunein.Eli Emmi The Great sai sinisen :) Ja pääsi isoon kehään yhdessä suuren rakkautensa Pyryn kanssa.Mutta minä olen ylpeä tuosta pikkuneidistä.Hän esiintyi kauniisti :)Ja ennenkaikkea iloisesti,mikä minua jännittävää omistajaa suuresti rauhoitti.Jännitän noita näyttelyitä aina niin kovin,mutta Emmin kanssa se jännitys unohtuu kun katson sen iloista nassua kehässä,Emmi on aina kuin aurinko on sen kanssa missä hyvänsä.kun Emmi tietää,että lähdetään jonnekkin,on siitä hirmuisen hauskaa.Tuo on niin ihana juttu,ihana into tehdä ja liikkua kanssani,meillä on aina kivaa yhdessä,ollaan me missä hyvänsä.
Kehän ulkopuolella Emmin bongasi vanhempi nainen tyttärensä kanssa.nainen sanoi jotain,mikä ei varmaan koskaan unohdu mielestäni,ja mikä pitää paikkansa Emmin kohdalla.Hän sanoi näin:Voi hyvänen aika,voi hyvänen aika,nyt minä sen löysin.ajattelin,että minkä.Hän jatkoi,miten voi olla noin elegantti koira?Miten voi olla jotain noin eleganttia?Luulin,etten koskaan löydä täydellisen eleganttia koiraa,luonteeltaan ja näöltään,mutta nyt minä sen löysin ja samalla hän polvistui Emmin eteen.Kauniisti sanottu.Sanoin kiitos ja lisäsin,että niinhän se Emmi on,oikea kultajyvä ja rakas pieni koira :)Rakastettava persoona.Hänen tyttärellään myöskin parson.Vielä kun hän lähti hän ihmetteli,että miten voi olla jotain noin eleganttia..Kuinka kauniisti sanottu.
Emmi on ihana,niin kovin sosiaalinen ja tahtoo rakastaa kaikkea ja kaikkia.Rotuun,kokoon ym katsomatta ja ihmisiä Emmi suorastaan palvoo.Muuten bulmastiffit on yksi Emmin ehdoton suosikki rotu.Kilpakumppaniinsa Emmi rakastui täysin,Virkkalassa sillä on yksi aikuinen bulmastiffi jonka luokse Emmin on päästävä jos se vaan siellä yhtä aikaa on :o)Hassu pieni koira.Pentutokossa sillä on dopperi Pyry,mätsärissä sillä oli tanskandoggi silloin hallilla :)
Ihana päivä oli taas.Kittos kasvattaja Tarjalle kyydityksestä.Niin ja tapasin ihanat ystäväni Monican ja Maxin pitkästä aikaa.He ovat minulle todella rakkaita ystäviä.Monica oli aikoinan Cindyn kanssa oppilaani.Tuo kruunasi vielä päivän entistäkin paremmaksi :o)
Vitsit,että mä olen iloinen ja tyytyväinen tähän päivään.sain taas Emmille jotain kivaa järjestettyä ja sai nähdä kavereitaan ja Emmille niin tärkeää Tarjaa :)Emmillä oli kivaa :o)Samoin mulla.