paljon uusia asioita kanssani.Ollaan harjoiteltu hihnassa kulkemista.Emmi sai ihan uuden vaaleanpunaisen kaulapannan ja siihen sävy sävyyn sointuvan hihnan :).Ollaan harjoiteltu näyttelyhihnassa oloa.Sitten olen opettanut Emmiä käyttämään nenäänsä tuolla metsässä.Olen vetänyt nakkijäljen kalliolta alas,vähän matkaa metsäpolkua ja kaatona on sitten ollut nakki.Tyttö on tuon "jäljen"vetämisen ajan odottanut boksissa.Sitten olen ottanut Emmin boksista ja vienyt sen kohtaan josta olen"jäljen"aloittanut.Olen merkannut "jäljen"nauhoilla.Hyvin on tyttö"jälkeä"seurannut,eli osaa käyttää nenää hyvin.Kunhan ikää tulee tarpeeksi,alan harjoitella oikeilla aineilla ja jälkihihnassa .Elikkäs siis teen oikeen verijäljen.Nyt harjoittelemme tuota nakkijälkeä.On niin ihanaa seurata tuota pientä tyttöä joka on nin innokas kaikesta mitä sen kanssa tekee,sydän täysillä mukana on joka asiassa.Emmi osaa seurata.Ihan totta.Emmi osaa seurata ihmeellisen hyvin minua kun kuljen pihamaalla Emmi vapaana.Syy siihen on se,että minulla on erityisen hyviä(kevyt kalkkunan siivuja)taskussa,joita annan Emmille sieltä säännöllisin väliajoin ja aina kun ottaa minun katsekontaktin.Uskokaa tai älkää,Emmi seuraa jo kuin pitkään tokoharkoissa käynyt koira.Se pysyy ihan vierelläni ja katsoo tiukasti minua,pienet silmät tapittavat minua koko ajan kun kuljemme eteenpäin.Emmi osaa istua.Emmi oppii hirvittävän nopeasti asioita,siis olen aivan ymmälläni siitä miten nopeasti tuo pieni pentu omaksuu uudet asiat.Ja miten hyvin Emmi ottaa ihmiseen kontaktin :)Emmin kanssa on kiva touhuta ja opettaa uusia asioita.Hyvinä esimerkkeinä ja opettajina käytän Cosmoa ja Väpää :)Ne ovat innokkaita opettamaan Emmille miten pysytään mamin lähellä metsässä ja pyydetään välillä herkkupaloja.Meillä on ollut yhdessä erittäin hauskaa :).On taas ihan pakko kiittä Tarjaa tuosta ihanasta neidistä,joka on tuonut meidän elämään niin paljon iloa :)Cosmo ja Väpäkin ovat kuin uudesti syntyneitä.Huomenna Emmi lähtee hakemaan liikkeestä uutta autoa.