Nimittäin hyvä ystävättäreni soitti hetki sitten,että hänen äitinsä on saanut aivoverenvuodon ja sen lisäksi hänellä todettiin metastaasi jälleen.............
Miksi aina hyville ihmisille sattuu kaikkee paskaa?K'''päät ne mennä porskuttaa elämässään eteenpäin ilman huolen häivää,ainakin ilman niitä suurempia.Sittenkun joku pieni ongelma niille tulee,se on maailmanloppu.Välillä tehdään itselleen ongelmia ihan arkipäiväisistä asioista ja maristaan mitättömistä asioista.Tiedän muutaman ja tällaisten tapausten sattuessa muistan aina,että jaa-a....eräät ne vaan on ja möllöttää.En toivo kellekkään pahaa,mutta tuntuu siltä,että elämä murjoo niitä hyviä ihmisiä täällä aina enemmän,koettelee niitä oikein kunnolla.Soisi jo tuolle ystävättärelleni ja hänen pikku tytölleen hyvän elämän ja iloisia asioita elämään ja paljon,ei aina näitä inhottavia.Taas saa Laura olla mummistaan huolissaan.Säälittää pieni Laura joka on niin ihana.On agilityssa oppilaanani..Aina iloinen ja reipas pieni tyttö.Hänen äidistään on tullut hyvä ystävä minulle jolle olen voinut omasta elämästäni kertoa aivan kaiken,siis ihan kaiken.On ihmetellyt kyllä kovasti touhua jota on minun elämässäni tapahtunut..Ei ole voinut käsittää,että jotain tuollaista voi joku aiheuttaa toiselle ihmiselle mitä minulle on tapahtunut.Hän tietää kaiken ja sanoi,että jos ne ihmiset joskus tulee hänen silmiensä alle niin............. ;)Hän on jaksanut tukea minua vaikka on omassa elämässään kesästä asti kamppaillut murheiden kanssa.
Voimia Sannalle ja Lauralle..Olette ajatuksissani