Parsonimme harrastavat pääasiallisesti agilitya.Koulutan agilityseurassamme kolmea ryhmää.Seuramme on Länsi-UudenmaaAglityharrastajat eli tuttavallisemmin Lägi.Seurallamme on lämmitetty halli jossa voimme treenata ympäri vuoden,kesäkaudella harkkaamme ulkokentällä.Mahdollisuus halliharkkaamiseen on myöskin kesällä.Minun onnekseni tuo halli on ihan tuossa nurkalla,eli pääsen sinne ihan kävelemällä ja silloinkun huvittaa.Kisaluokkani kaikilla koirillani on medi1.Harvakseltaan kisaan,mutta olen nyt päättänyt oikein kunnolla ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa kisauran oikein kunnolla.Kuitenkaan en sillai verenmaku suussa ole ajatellut koskaan kisata jotta harrastuksessa säilyy se hauskuus.Tähän asti olen kisannut muutamissa kisoissa ja pääasiallisesti olen harrastanut agilitya vain koirien iloksi,en niinkään kisaamismielessä.Minulle tärkeintä on ollut se,että korat saavat mieluisaa tekemistä ja ajanvietettä,se on minulla ollut perusteena koko harrsatukseen.Tokoa harrastamme myöskin,raunioilla on käyty.Enemmänkin kävin raunioilla sekarotuisen Ani koiran kanssa sekä raunioita kokeili myöskin Väpä parson.Näyttelyissä olen myöskin käynyt ja siellä varsinainen näyttelytähtönen oli Milla parson.Väpä on taas loistanut tokossa.Käynyt toko alkeis,sekä jatkokurssin sekä BH-käyttäytymiskokeessa,Väpä on myöskin luonnetestattu hyvin arvosanoin,laukaisuvarma ja sai 143 pistettä.Pisteitä vähensi sekun Väpä ei repinyt sitä rättiä tarpeeksi innokkaasti.Cosmo loistaa agilityssa,sekä tokossa myöskin on käynyt.Kaikille,myöskin Millalle oli,agility on kuitenkin se mieluisin..