Eilen Miki sai olla molempina tunteina harkoissa mukana.Otin sen hallille jo heti ekaan tuntiin.Ensin Kia kokeili Mikiä siellä kentällä.Leikki sen kanssa ja teki putkia.Miki oli kuin vanha tekijä ja meni MUSTAN putken tuosta vain Kian ohjauksesta.Kia sanoi,putkeen ja lähetti Mikin sinne ja sai juosta oikein kunnolla tuon jälkeen ottamaan Miki vastaan putken toisesta päästä.Mustaa putkea emme ole kesän aikana nähneet kertaakaan kun se on koko ulkokauden ollut kentällä ja Miki siis myöskin näki sen ekaa kertaa,plus,että teki sen Kian kanssa ekaa kertaa.Joten Kialla on kunnia olla ihan eka joka teki Mikin kanssa mustan putken.Olen niin ylpeä tuosta pikkujäbästä joka lähti luottavaisin mielin Kian matkaan aidan sisälle mamman jäädessä sen toiselle puolelle.Miki veti hurjana Kian kanssa narulelua,leikki hiirellä ja tietty pusuutti Kiaa.Sillä oli hirmuisen hauskaa.Kia sai hoitaa Mikin ihan alusta lopuun,minä en puuttunut mihinkään.Kia otti Mikin ja vei sen itse kentälle ja myöskin toi Mikin sieltä pois ja laittoi boksiin.Kialla ja Mikillä synkkasi heti.Kiasta on tarkoitus tehdä Mikille toinen ohjaaja.kisoihin,harkkoihin.Eli me treenataan ja kisaillaan sitten yhdessä.Jos vaikka minäkin sitten helpommin pääsen kisajännityksestä joka EI ole mitään pientä eroon kun Mikillä on lainakisaohjaaja ja sitten itse olen siinä Emmin kanssa.Kia tsemppaa mut vireeseen sitten ;).Hiljaa oli poika boksissaan sen aikaa kun treenasin Emmin kanssa.
Ja Emmi sitten...........Olen sanaton eilisistä treeneistä..Se oli NIIN hyvä!!!!Neuvokaa mua pliis miten pääsen kisajännityksestä eroon(ei kelpaa se,että siihen auttaa kisaaminen sillä mun kisajännitys ei ole mitään pientä luokkaa)jotta Emmi pääsee kisaradoille näyttämään taitonsa.?Tokihan se toimeisi,mutta varmasti välitän tahtomattakin jännityksen Emmiin ja sitten se saattaa mennä lukkoon.Eilen Emmi teki radat aivan uskomattoman upeasti..Jäin itsekkin suu auki radan jälkeen.Olin varma yhdestä kohtaa,että en selviä..Emmi tuli kuitenkin siitä juuri sinne minne pitikin..Uskomattoman upea tyttö.Juoksua ei ole vielä tullut.Perjantaina olin ihan varma juoksusta joten kisat jäi..Nyt Emmi taas ei osoita mitään merkkejä juoksun suhteen..Olikohan joku hiljainen juoksu?Pojatkaan ei enää ole siitä kiinnostuneita.
Tokan ryhmän alkaessa Emmi lähti kotiin ja Miksu jäi vielä.Lean leonbergi Aku on Mikistä niiiiiiiiiiiin ihku!!!Leikkimään vaan pyysi.Ja Aku on niin ihanan kiltti ja sillä on pitkä pinna.