Niitä on nyt ollut ohjelmassa torstaista lähtien.Torstaina aamupäivällä olin hallilla Emmin ja Väpän kanssa.Iltapäivällä oli suojelutreenit.Olen oikein tyytyväinen torstain suojelukoiratreeneihin :).Kävi hyvin nyt patukkaan kiinni kun maalimies veti sitä liinassa perässään.Edelleenkin vaan minulla on sormet,ja nyt myös naama,vaarassa tuossa kun usutan Emmiä käymään kiinni patukkaan,siis pidän sitä kiinni ja usutan käymään kiinni vähän matkan päässä olevaan patukkaan.Se käy niin kuumana,että yrittää kaikin tavoin päästä otteestani irti jotta pääsee kiinni patukkaan.Kohta minun pitää varustautua jääkiekko maalivahdin varustein noihin treeneihin :D.Se haukkuu nyt tosi hyvin maalimiestä ja patukkaa..Oikein sellaista kunnon vihaista käskyä ja riittävän pitkään.Torstai-itana omien agilityrymieni jälkeen matkattiin mökille.Täällä ollaan vieläkin.Kannettavalla näpyttelen näitä juttuja tänne.Eilinen aatto meni saunotessa ja grillatessa.Oli oikein rattoisa aatto.Tänään aamupäivällä tein jäljen tuonne metsään.Emmi malttamattomana juoksi edes takaisin kun mökistä näki,että menin metsään jäljenteko tarpeet mukanani.Sitten kun sai valjaat päällensä ja liinan kiinni,silloin mentiin ja kovaa.Tuuli oli kova ja välillä Emmi otti ilmasta vainun,palaten hyvin jäljelle.Hyvin löysi kaadot.Minulla oli se peuran sorkka sekä sieni jolla jäljen vedin siellä kaatona.Tein jäljen kahteen kertaan.Ekalla kerralla oli sorkka,toisella sieni.Sorkan toi mökkiin sisälle asti jäljeltä ja sienen oli syödä suihinsa :DToi sen mökin pihaan sitten ja kun olin ottamassa sitä siltä pois,murahti oikein kunnolla ja iski hampaansa tiukemmin sieneen kiinni.Antoi lopulta sienen kuitenkin pois.En anna sen sitä repiä sillä tiedän,että palasia menee sitten mahaan asti.On kerran mennyt ja oksensi sitten yöllä sienen palasia.Kuvissa Emmi poseeraa uuuden uutukaisissa jälkivaljaissa.Toivottavasti olen ne pukenut oikein.Saa neuvoa jos en ole.Merkki on Top Canis.
1663996.jpg

1664001.jpg