Arjesta tänä viikonloppuna.Miten ihana viikonloppu.
Tänään aurinko helli meitä ja lämmitti tosi kivasti.
Emmin treenit oli piste iin päälle.Siis miten tuo pieni tyttö voikaan antaa minulle niin paljon hyvää?
Toki jokainen koirani sitä minulle antaa.Tuo Emmi vaan....En osaa sitä sanoiksi pukea mitä Emmi minulle antaa.
Tänään äidille totesin,että Emmi on oikee elämän eliksiiri,siis se antaa niin mahdottotoman paljon voimaa ja hyvää minun elämääni,että se on jotain niin uskomatonta miten tuo kakara voikaan niin paljon ihanaa tuoda elämääni.
Sitä ei voi sanoin kuvata mitä tarkoitan.Yksinkertaisesti tuo tyttö on jotain niin suurta ja ihmeellistä.Kaikki se mitä se tekee saa minut aina onnelliseksi.Eniten minua ilostuttaa se miten paljon Emmi antaa rakkautta Väpä vaarille.Se suorastaan palvoo Väpää ja hellii Väpää parhaansa mukaan.Väpä on jo vaari joten sille tuo palvonta on ihan oikeutettua.Ja Väpä nauttii siitä silminnähden.
Harkoissa tänään ajattelin,että miten minulla onkaan hyvä koira tuossa Emmissä.Ja muutenkin.Emmi on jotain niin suurta,että en osaa sanoiksi sitä pukea.Kaikella tapaa ja kaikessa.
Tänään sunnuntaina nautin täysin rinnoin omien koirieni seurasta.Emmin treenien jälkeen lähdettiin kaikki metsään.Oltiin vaan ja naatittiin.Sitten yhdessä lämmitettiin sauna.Sinnekkin saivat koirat tulla ja saivat kiuasmakkaraa.
Meillä oli ihanaa.Ja eilen oltiin viihteellä,sielläkin oli ihanaa.
Oli todella ihana viikonloppu.