Meni hyvin.ja kyllä on taas hyvä fiilis kun pystyin täysillä heittäytymään tuohon hommaan mukaan,eli nyt ei jäänyt puuttumaan yhtikäs mitään treeneistä.Eli oli palkkaa,leikkii,riehuntaa ym ym.Eli sain ja pystyin taas täysillä näyttään tolle ipanalle,että Jes ku olit hyvä ja Jes ku täällä on kivaa ja Jess ku tykkään tehdä sun kanssa.Sen sitten näkee,että mitä se selkä tykkäsi.Nyt ei vielä kovin pahalta tunnu.Aamulla oli vaikeeta ylöspääsy taas.Meillä oli:Puomi,kontaktikapistus,A,verkkokepit,muuri,rengas ja lopussa sika hauska "rata"jossa mä tunnetusti olin taas vasta lähdössä kun Emmi oli jo lopussa.Tarjakin totesi,että ohos,sä olit myöhässä.:DJuu,se on tuttuu,et olen myöhässä.Mun tarvii nyt opetella ohjaamaan takaa.Ei mikään heppo juttu.Siis mulle.Oon tottunut ohjaan koirii jotka irtoo kyllä,mutta kuitenkin pystyn ohjaamaan läheltä.Eli mun pitää olla käskyissäni nopee,ennakoida jo tosi,tosi tositositosi paljon ennen seuraavaa estettä.Tykittää sarjatulena noita esteitä ja samassa koittaa vaan parhaani mukaan tulla sieltä perästä itse.Siinä mulle "työmaata":DKu sitten pitää vielä samassa hengittääkin :D.Et nää kaksi,sarjatulittaminen esteiden nimiä ja hengittäminen,pitää saada jotenkin yhteensopiviksi ja sitä mukaa toimiviksi :D.Vinkkejä kenties kellään lukijoilla?:D.Mut on se ihanaa kun ipanasta tota intoo löytyy enemmänkuin"laki sallii"ns:D.En voisi onnellisempi tosta asiasta olla.Empä halua koskaan ikuna tuota intoa lannistaa..Ainkaan tahallaan en tule sitä tekemään ja toivottavasti en myöskään vahingossa.Nii ja se harjoitus oli:Putki,putki ja muuri.Mä olen ekan putken alkupäässä kun Emmi oli mennyt putket ja  muurin ja odotti hiiri palkkaa.Heitän aina hiiren palkaksi tuollaisilla suorilla,muuten en ehdi sitä palkkaamaan ja nyt tuon huippuihanan vauhtipätkän ollessa kyseessä,olin myöhässä palkkauksenkin suhteen,eli Emmi oli jo tulossa hakeen palkkaa.Minä vasta aloitin sen suoran pätkän.Se meni kuin turbojuna.Hih.Näin.Mutta hyvin meni ja kivaa oli.Kun vielä saadaan tää mammakin toimimaan niin we are ready to go!Eli sitten eikuin kisoihin.